HELG

Äntligen är det helg igen=), Imorgon är vi lediga och på måndag med så jag har en riktigt lång och skön helg framför mig. Idag har vi haft rörelseverkstad på schemat och det var jättekul, vi avsluta med en lek som var som gjord för mig, man skulle gömma sig bakom olika föremål och försöka smyga fram och ta ärtpåsar utan att "surtanterna" såg oss. Jag vart alldeles nervös där jag satt och trängdes bakom plinten. Fan va kul!

Nu väntar jag på att Chrille ska komma hem med Spicy Hot, tigerräkor med thailänsk basilika ska jag äta utan lis förstås. Ikväll kommer pappaLars och skruvar upp vårt vinställ åt oss och så ska vi sätta upp lite fler tavlor och ändra om lite. Vi har hittat en perfekt soffa också som jag längtar tills vi köper.

Nu dusch sen måla naglarna


Haha Jojjan fan vad svarthåriga vi va då




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback