Hej igen

Idag är jag ledig och det är så mysigt att bara sitta och dricka kaffe ur min fina nya kokopp. När Chrille slutar ska vi på stan och köpa en julgransmatta, röda julkulor och kanske någon duk. Jag älskar JULEN! Vill börja pynta nu men måste vänta några dagar till, eller veckor. Jag tänkte ha en liten mysig innanjulpyntsdagenkväll här hemma när vi kan dricka glögg och julpyssla, göra våra egna julkort och klippa snöflingor o sånt=) Vilka vill vara med och när kan ni?

I lördags var jag med massa grabbar o kröka o bowla, jag kännde mig lite ensam utan mina tjejer som jag nästan alltid är med på helgerna. Hah när jag ladda upp bilderna från kvällen så hitta jag en liten film som jag spelat in på Hellbros toa. Full o ensam står jag där o pratar om hur mycket mina vänner kan:/ Säger inte vad de kan men att de kan så mycket, och hur mycket jag älskar dem. Hatar att se sig själv full på film haha så fult. Jag vet inte hur man lägger upp filmer på bloggis men när jag kan det ska ni få se:)


Jag tycker det ser ut att vara så mysigt i Nypons bur när den är nystädad. Jag skulle själv vilja krympa ner i hans storlek och gå omkring där inne.


NU ska jag göra mer kaffe och sen sminka mitt bleka lilla ansikte. Jag mår så bra nu när jag tänker efter. Livet är fint ibland, tänker bara på hur glad man ska vara att man är frisk och att man har kompisar som är de bästa som finns. Så himla konstigt egentligen att alla mina bästa kompisar är så bra och att alla tycker om varandra så mycket. Det skulle ju lika gärna kunna vara så att några bara  gillar varandra litegrann medan några anadra gillar varandra mer. Min lilla liga är verkligen så himla bra, vi har precis allt vad en bra liga behöver, det skulle väl bara vara en ful som fattas då men vad gör det! 

Jag älskar mitt liv idag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha jag kan inte sluta tänka på hur du skulle se ut om du krymptes och sen sprang runt i Nypons hjul och sen in i den där tunneln, runt bland vattenflaskan osv!! hah så KUUUL! du skulle va helt hysterisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback