Söndagsöppet

Idag har jag varit hemma hos mammapappatrulls, grillat och myst. Vi såg en jäättebra film, Eight Below. Blöjan o jag har övningskört med pappa idag också och det var kul. Som vanligt skrattar hela familjen alltid åt pappa när vi är samlade och gjorde även det idag. Det börja med att pappa gick runt och klagade på att han hade ont i kroppen, han sa att om en naprapat skulle undersöka honom skulle han/hon säga att han inte hade en människokropp utan var en reptil pga alla knutar han har i ryggen. Mamma instämmer och påminner honom om tanden han fick operera bort för ett år sedan, vars rötter inte var av mänskligt slag. När man är hos tandläkaren och ska dra ut eller operara bort tänder får man ju bedövning i form av spruta. För (vanliga)människor räcker det men en, två eller kanske tre sprutor om man har otur, för att man ska bli helt bedövad i käften och inte kunna äta på flera timmar för att man skulle tugga sönder kinden annars. Pappa börjar med en spruta, fortsätter med två, tandläkaren sätter igång och pappa skriker aj. Han måste få en till spruta för han är inte bedövad än. Tandläkaren börjar bli lite irriterad och får nu sitta och vänta lite på att bedövningen ska ta på honom. Så här fortsätter det tills pappa får sin 9:e bedövningsspruta. Det är ju helt sjukt! 9 sprutor innan pappa blir bedövad och då domnar hela huvudet bort på honom. Inte så konstigt  haha.

Imorgon är jag ledig och ska då städa här hemma, olja köksbänken och kanske måla en tavla. Plugga tänker jag inte göra. Nu ska jag sova

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback