Mars

Februari månad har varit den västa i mitt liv. Efter att ha bott på sjukhuset i 16 dagar känns det nu underbart att bara få vara hemma och ha tråkit i fred. Inte sitta i dagrummet för att se på tv, eller om man känner för att vila lite i sin säng så ligger tre andra personer i rummet med besökare som pratar högt och stör. Haha när jag första gången skulle få  bli av med droppet som jag hade haft dygnet runt i 7dagar och fick gå fri på sjukan kännde jag mig så jävla lycklig. Jag vart verkligen fri! Jag kunde nu gå lite fortare än vanligt liksom YES, verkligen...kul.

Nu när jag är hemma njuter jag av precis allt. Det är så mysigt att bara vara, att man får göra vad man vill. Jag dricker kaffe nu och ska sen till skolan och det känns så mysigt.

Mars ska bli en bra månad och en bra start på mitt gamla liv!(det liv jag starta innan jag blev sjuk)

Hej

Kommentarer
Postat av: sofie

ÅÅÅ Sandra, jag hörde om din sjukhus vistelse :( Jag hoppas att allt är bra med dig nu, och att allt rullar på!! Vi måste snart ta och ses, nu när det blir vår och sommar. Ett glas på trädgårn här framöver låter väldigt lockande :) Ta hand om dig nu :) Puss och kram soffan

Postat av: Annie

värstaste tiden i mitt liv

2010-03-18 @ 03:04:17
URL: http://angeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback