We no speak americano

Igår var jag på stan och träffa StalinMalin:) Vi tog en fika o prata om allt som hänt sen sist vi sågs, alltså prata oss igenom ett helt år! Hemskt att det var så länge sen vi sågs. I sommar har vi tid hoppas jag=) Jag måste börja plugga snart till tentan som är nästa vecka på tidag. Känns bajstrist och jag vill inte början, vill sy istället eller se på skräckfilm.

Längtar som tusan till Chrille kommer hem. Igår hade jag jättesvårt att sova. Efter allt spökprat med Jojjan o jessika o så såg jag en otäck liten film på aftonbladet där ett öl glas på en pub bara åker ner i golvet av sig själv. Innan läggdags såg jag på den där otäcka dokumentären med ett psyko som kidnappa en tjej och tortera henna i 7 år:/ Jag är sååå lättskrämd. Så skönt sen när krullet är hemma då kan jag se på hur mycket skräckfilm jag vill och behöver inte tänka på att sova ensam för då har jag ju honom att väcka om jag blir rädd:)

NU ska jag lyssna på Guldgossen för han är bra o snygg=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback