Lättgråten

Jag satt och lyssnade på No one wants forever och Dreams and lies då jag helt plötsligt börjar stortjuta.... liksom va? Så himla känslig. O idag på föreläsningen(om religion) när föreläsaren berättade att hon var lesbisk och fick inte jobbet som pastor pga det blev jag så rörd att mina ögon fylldes med tårar, precis så där mycket att om jag lutat huvudet liiite åt sidan hade det runnit ner en tår på kinden, men jag var som tur va stabil. All sorgsenhet kan försvinna sen lika snabbt som det dök upp. Jag är så himla lättgråten.

Efter föreläsningen idag gick jag till stan för att shoppa, men inte till mig utan till Chrillekrull. Så nu har jag handlat klart att födelsepresenter och det känns jättebra. Ikväll kommer Sara hem till mig för vi ska se Andra Avenyn, mysigt=)

Nu blir det te och mys framför tv:n

hejdå

Saknar Kap Verde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback