En underbar vecka

Måndagar brukar oftast vara ganska tåkiga men idag är det lite annorlunda. Ikväll ska vi fira pappsi på hugo, vi ska spela bowling och äta god mat. Tisdagar brukar också vara lite tråkiga men min tisdag kommer att bli kul, jag ska träffa mina underbara tjejer från skolan över en fika.

Idag börjar också Christoffers och min 3års veckan! Det var så svårt att bestämma ett datum då vi blev tillsammans så vi tog en hel vecka istället. Tråkit att han inte är hemma denna vecka men han kommer ju på fredag igen och då ska vi fira. Grattis till oss!!!

Just det, igår när jag kollade mitt konto så blev jag mycket överaskad när jag upptäckte att jag fått en lön på 6300kr denna månad. Jag som inte ens har jobbat:D Tydligen tyckte mitt jobb synd om alla sommarvikarier som fått för lite lön bara för att vi inte är timmesanställda. Det känns lite som att vinna på lotto eller triss och jag är mycket nöjd.

Nu ska jag fixa mig innan skolan. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback