Nu ska mitt liv ta tag i sig och bli lyckligt igen!

Igår hade jag, Madonna, Jojjan o satarra en myskväll hos mig med tacopajstillagning och Andra Avenyande. Det är precis vad man behöver i sin vardag för att veckan ska bli helg lite fortare. Jag är vääldigt lättad över att ha klarat tentan som var vääldigt viktig att klara! Jag är så bra faktiskt. Jag har alltid tyckt att jag är dålig i skolan eller att jag ialla fall var det. Men nu är jag faktiskt ganska bra=)

Snart ska jag till skolan och ha litteraturseminarie men först ska jag dricka upp mitt kaffe och sen sminka mig snygg. Man är så himla mycket fulare på detta halvår än vad man är på sommarn.

Jag är väldigt sugen på att köpa massa nya kläder, höst och mysiga vinterkläder. Det är jag värd!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback