Helg snaaaaart

Idag gick jag upp 06.10 för jag trodde att jag börja 8.00. Jag skulle hinna med att tvätta idag så jag stressar ner till tvättstugan och skyndar upp igen. Jag stressar iordnng frukosten och börjar äta, då ser jag i min kalender att jag börjar 9.30. Typiskt! Det var ganska bra ändå för nu hinner jag tvätta tre gångner inna jag ska till skolan:)

Igår var jag på besök hos Cissi och Martin och lilla söta Joel. Han var underbar, bara två månader gammal och hade pyttesmå söta fingrar. På vägen hem prata Lotta Mimmi och jag om att vi med vill ha barn, fast inte än=)men ganska snart=)

Jag dricker kaffe och väntar på att orken ska komma så jag kan sminka mig och sen byta en tvätt till. Idag tror jag att det kommer att bli ganska tråkit. Jag ska va i skolan hela dagen och sen plugga när jag kommer hem. Det ända som gör mig glad idag är att Chrille kommer hem imorn och att vi ska ut till snåret hela helgen för att bara pyssla om varandra, mysa och baka bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback