snor

Så himla mycket snor som jag har snytit ut de närmsta dagarna:/ förstår inte hur det kan produceras så mycket på så kort tid. Hinner ju knappt fräsa ur det gammla snoret innnan det nya är där. O så undrar jag vart snoret ligger? liksom har snoret ett eget litet rum i huvet som det bor i under förkylningar, o i så fall vad finns där när man inte är förkyld?

Idag är det en lördag och jag vet ej vad jag ska göra ikväll. kanske ska jag vara hemma eller kanske inte. Jag vet ialla fall att typ på tisdag, onsdag eller torsdag eller nått ska vi till Chrills land o åka båt, gå i skogen, ha det mysigt o supa lite=)  Jonna Sara Anna? är ni sugna..


I julklapp fick Christoffer/Kristusbäraren en dag med mig på tropikariet!
Vi har nästan helt själva där förutom en pappa o ett barn som typ gick när vi kom.





Lite psykho blåsfisken va när han helt plötsligt börja simma mot mig i bassängen med värsta raka simstilen o sen bah sticker upp huvudet ovanför vattnet o försökte prata med mig! han va läskig, han gjorde så flera gånger.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha vilken sjuk fisk. han ba glor ju :/ :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback