titanic

Jag känner mig så himla sorgsen idag. Dagen började med att jag vakna av jordens mardröm som var så obehaglig att jag nästan kräks.
Den handlade om att jag Jeffer leion och Fille och någon mer skulle upp på en scen i bara trosor och vit  t-shirt och alla hade typ vanliga trosor förutom jag förstås som hade råkat tagit ett par svarta genomskillniga string, Jag vart då jätte nervös över att visa pullan inför hela folkmassan. Inte nog med det precis innan vi ska gå upp så står Jimmy Wisting? brevid mig o håller ett strypgrepp på en kille, jag säger då till honom att sluta o då tar han ett strypgrepp på mig istället. Jag får panik o försöker ropa på hjälp men ingen hjälper mig, ist så står alla bara o glor på mig i bara sting rå o så helt plötsligt börjar Jimmy ta på mina bröst inför allihop. JAG TYCKTE DET VAR SÅ FRUKTAVSVÄRT OBEHAGLIGT!!! Tillslut när jag kommit loss så går jag ut o tjuter o skriker på folket att de va dumma ihuvet som inte räddade mig.  liksom jag kräks, han har tagit på mina bröst  o de va bara inte ett litet kläm liksom han verkligen drog handen upp o ner över tutten så han verkligen han känna efter o jag känner äckel bara av att tänka på den tanken nu, fast det bara var i drömmen liksom. blä

De va det, sen på refletionstillfället i skolan så fällde jag nästan en liten tår när en i min grupp sa så fina ord om gruppen, även om jag visste då att inte jag var nån av dom hon syfta på så var det så vackert:)
När jag kom hem titta jag på halva titanic o herre guuuuuuuuuuuuuuuuuud va den är sorglig!

Sitter o funderar på om jag ska dra o supa på Vasa ikväll eller om jag ska plugga lite....

En sak jag tänkte på när jag cyklade hem från stan förut var: Dricka ett glas mens eller dricka ett glas snor? nu måste man välja nått av det?????

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Mens lätt, snor e de ju klumpar i fan

Postat av: johanna

men usch ja skulle lätta välja snor.. sitt eget mens uäkk!

2008-09-18 @ 09:46:01
URL: http://jaghamster.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha drömmer du ofta om mig i trosor sandra;)

2008-09-18 @ 11:31:02
Postat av: sandi

ahah jojjan du kan ju få dricka mitt mens ist då:P? hellre dricker man ju sitt eget än nån annans

O jeffrina ja det gör jag faktiskt;)

2008-09-21 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback