Snart kommer julen:)

Jag börjar falla in i julpsykosen har jag märkt, Jag längtar tills jag får pynta min blivande lägenhet eller egentligen Steffes dårå. Christoffer har dock förbjudit mig att gör det men det tänker jag göra ialla fall...Han tycker det vore fjolligt om vi har massa julpynt överallt när hans vänner ska komma över:)  För det vooooore ju heemskt om dom såg att Christoffer har JULPYNTAT sin lägenhet liksom:S

Idag har Ella Lottis och jag suttit o myst på fräcka o druckit kaffe o planerat framtiden med allt plugg.
Det är så mysit nu när det börjar bli kallt o grått, jag bara går o sjunger julsånger hela tiden, älskart<3

Gud va det är konstig att man har bajs i magen. Det brukar jag tänka på ibland, liksom det ligger bajskorvar i min mage så himla äckligt!
Snart fyller jag år så alla vet det=) då ska jag bara önska min flyttahemmifrångrejer av släkten hade jag tänkt och av dig Steffe önskar jag mig en grej fast jag tänker inte sägat för jag kommer ju bli mkt rördare om du lyckas köpat utan att jag sagt det:) hihi

En annan jättekul grej tänkte jag visa er nu:)  Titta riktigt länge i Saras ansikte haha
Jag kan inte sluta skratta när jag ser den här bilden :D så små ögon


Sara o jag är på en ölpub=) Det var verkligen kul, vi drack så mörk öl att den nästan hade förvandlats till seg kola:)





Jag känner att det är dags att göra nått radikalt, antingen banta eller göra bruna slingor... De får bli slingor;)
Nu äre kaff som gäller

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det ser ut som att jag är ditt monster som du håller om för att jag inte ska bli rädd för alla kamerablixtar! :D

Postat av: Angeliqa

Ja tänkte att de kanske va en liten förlovningsring du önskade dig av krull.

Sen kan ni skaffa hamster va värsta lyckliga

2008-09-09 @ 00:58:12
URL: http://angeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback