Jag blev full på min coca cola

Idag kom det en liten överraskning i min lilla brevlåda=) en såndär överraskning som verkligen är så himla perfekt läglig.
14tusingar kommer att trilla in på mitt konto sååååja!!  Jag visst inte att jag skulle få någon semesterersättning så nu är jag mycket nöjd.

Igår bytte jag sida på min bena, det känns ganska kul för jag kännde att det var dags för en förändring. Jag blev full på min coca cola..

här kommer lite kräftisbilder:)

Tre små liv


jag o sannis=)


Årets vinnar lag!!! grodan


Lag apa


Lag turk!


Lag indian, fast deras lagmössa var visst borta




Så himla söt bild=) lilla tesa


Här har vi mona indianhövding




Moffa "åker" gräsklippare



Hahaha Micke la en kräfta på mormors hatt o hon märke inget:D




O så bjöd Micke på underhållning som vanligt, detta hände när han kommit tillbka från skogen som han för övrigt sprang vilse i med vovven.





Ja han var på topp


Morsan reeejvar loss


O här va de dans på borden...



...o häng i taket!!


En mycket trevlig kräftskiva hos Peliqa o Johan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback