Askebygatan 7

Vi ska flytta:D så himla roligt

Den 14nov flyttar vi in:) UNDERBART, Nu har jag så mycket roligt att se fram emot...

-Min 20årsdag 5okt=)

-Mycket festande

-Thailande 2 veckor den 24okt

-flytta in i vår lägenhet den 14nov=)

-Jojjan o min 20årsfest?:)

Jag är så lycklig=) Inatt ska jag jobba vilket jag inte har gjort på asalänge typ. Jag har ju saknat trucken en hel del så det ska bli roligt att få köra lite inatt=)  Imorgon ska jag festa till det lite med Lotta o micke o Sandi o kanske cissi, o du Steffe får också hänga med. Det kommer bli myyycket vin=)

Och hur i helskotta jag ska klara av att städa en toalett:S jag hatar ju toaletter, jag kan ju knappt spy i dom liksom o nu måste jag nudda den med mina små fingrar.. bläää


Snart är vi här igen=)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska ni flytta :D Vart Sandra? :D

Postat av: Sara

Ohh vad jag längtar till ni flyttar :) är typ nervös haha

2008-09-29 @ 23:41:48
URL: http://saraelenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback