tänk att äta en levande räka!

Ganska äckligt, alla hans långa smala ben som pillar på ens tunga=)

Klockan är 20 över 3 på NATTEN och jag är inte trött alls. Jag har bara druckit en kopp kaffis o ända är jag ganska pigg.
Är på jobbet nu o slutar sex imornbitti o jag ska gå upp halv 10:S jag kommer somna på väg till skolan sen, fy

Imorgon åker vi till thaiisland o jag ska njuta som tusan i två hela veckor.

O så har jag fått två husdjur av mamma=) två små söta råttor, från ikea=) Eftersom jag inte ska skaffa någon hamster än på ett tag iaf så tyckte mamam synd om mig så jag fick två låssas hamstrar typ:)

Nu ska jag sätta i en ny rull i maskinen men till alla mina gullefjun, ha det så bra här hemma så hörs vi när jag kommer hem hihi<3

pusshejångpastej

Kommentarer
Postat av: Jonna

du är utmanad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback