Jag är så kär

Idag har Steff och jag storhandlar för andra gången=) vi trivs så underbart mycket i vårt lilla hem<3 Det är så mysit att gå o pyssla med allt tillomed att tvätta spisen tycker jag är kul nu.

Snart har en vecka gått på min praktik på bitbocken o jag älskarT. Jag är så kär i klassen att jag säkert kommer fälla en tår på måndag när jag ska lämna dom. Jag bara vill krama om alla små barn, men det kan jag ju inte göra kanske så jag klappar dom på huvet lite sådär ibland. Dom är så underbara!  Fy tusan vad jag kommer trivs som fröken när jag är klar med utbildningen.

Händer det något kul i helgen förresten? jag skulle behöva festa loss efter allt plugg denna vecka

Justä inflyttningsfesten vart mycket lyckad. Vi fick jätte fina presenter av alla våra vänner, tex en fisk som tyvär lämnade oss samma kväll, tyvär! stackars Filip


Så här fint var det när gästerna kom


Och så här såg det ut när de gick=)


Ellis o >LOttis=)


Långe Erik


GG


Sassa o Jojjo










O härvaredans


Fille ville inte pussa mig






Här står lilla Sara o fyller på:)




Steffo var stilig<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

var jag kvällens stavfel eller? haha tack för dom bilderna..

ut på lördag!! häng mä dumärå.. på festen!

Postat av: sando

ahah jag tycker den näst sista bilden är kul:D

2008-11-28 @ 15:53:16
Postat av: sarah

såg att du skrev att du läste till lärare.. funderar själv på att bli det så måste ju fråga lite. :)

går du här i norrkpg? hur många år läser du? :) och framför allt, trivs du? :)

/sarah

2008-12-01 @ 17:34:14
URL: http://sarahg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Heej Sandra! Ni ska bara veta hur mycket jag saknar er tjejer! Grattis till inflyttningen eller va man ska säga=D Ser ut att vara en jättefin lägenhet! Hoppas att allt är bra med dig! Kramar Angelica

2008-12-01 @ 18:29:27
URL: http://angelicus.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej! :) Det låter ju asbra att man får komma ut på praktik så tidigt. För själv är jag ju osäker på om det är lärare jag vill bli.. Men vad läser man för ämnen och så då? :) Är det svårt? :P hehe. Men å vad jag vill börja plugga snart, skulle du rekomendera lärar-linjen i norrköping? :)

kram sarah :)

2008-12-10 @ 22:33:06
URL: http://sarahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback