Onsdag

Nu har jag o morsan vart ute o sprungit med mina nya löparskor:) dom är så fina så fina:)  Har också köpt ett par små festskor som jag kanske ska ha på fredag, jag är ju ganska dålig på att gå i högklackat men jag ska försöka iaf för dessa skor är höööga!
Idag har vart varit ute nästan hela dagen, solat så jag bränt mig:/ ganska sjuk bränna för det är dyng rött på nedre halsen o sen bah kritvitt som en båge under hakan fast ner på halsen, jag måset ha solat med min dubbelhaka framme:/ tusan


Jag skulle vilja få hemliga sms, så jag får va lite nyfiken o undra vem det kan va ifrån:) ahah kommeru ihåg sara när du hade nytt nummer för ett tag o skicka gratis sms o vi bah bus-skicka loss till typ halva Christoffers klass när de hade lektion med Cai:D ahah Guh vilken lång mening!  Vi satt o mös av tanken att Cai blev upprörd när det va så många som hade mobilen på under lektionstid:) hihi

Jag har iiinget att göra ikväll:( så trist. Nu ska jag väl helpa morsut att kutta gräset.bajs

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaha :D men jag kände inte igen honom sen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback