Jag har en ny kalender

Det känns så kul att skriva i alla viktiga datum som man ska komma ihåg i min nya kalender=) Jag som alltid brukar återanvända min kalender år efter år genom att flytta fram varje datum ett steg när det är dags:) blir ju lite kluddrigt men det funka. Jag är så glad över den att jag tillomed kan känna vad hon heter, hon heter Josefine! jag tänkte ett tag klippa sönder en mkt fin blus jag har bara för att dekorera henne men där fick jag sätta stopp! I stället ska jag slå in henne i ett fint present-papper som inte är lika dyrt:)

Idag började min truck-kurs och jag tycker det är lite kul. Imorgon har jag prov o jag är nervös men det ska nog gå bra.

Älskar Sara på den här bilden=) haha

image297

Saro lite svullen efter stygnen i munnen:D hihi
image298

Kommentarer
Postat av: Anonym

tokbra!

2008-05-27 @ 00:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback