Ett år och sju månader

Så länge har jag vart kär, eller egentligen längre för jag var kär innan vi blev ihop på riktigt=) vi va lite blyga helt enkelt så det tog ett tag innan vi våga bli ihop.
Jag är så kär att det alltid pirrar i mig, hela dagarn, när jag är med dig o när jag inte är med dig<3
Haha det är så kul när man tänker tillbaka på hur det var ibörjan, så nervös jag var när jag för första gången skulle fråga dig om du ville se på film med mig, bara mig utan de andra den här gången. Sara var med o stötta mig, jag hade skrivit klart meningen på msn men våga inte skicka den till dig så sara satt brevid o puscha på. Tillslut råka jag trycka till o vipps så var det skickat=)
Jag gick alltid till den datasalen som din klass brukade sitta i för att försäkra mig om att jag inte skulle missa dig om du skulle data.
Haha kommer ihåg en gång när vi skulle se på film i början o jag va lite nervös o började svettas under armarna:D ahah o så hade jag en grå t-shirt på mig så jag var tvungen att låtsas spilla vatten över hela mig så jag hade en bra förklaring till varför jag skulle byta tröja helt plötsligt=) ahha så nördigt

haha o när du somna naken på tre stolar i mitt kök en natt efter krogen o pappa hittar dig på morgonen med dina kalsonger liggandes mitt på köksgolvet, o när du står o snurrar med min gardin o hela stången brakar ner o slår sönder lampan o välter sönder två blomkruker, ahah du bara står där med gardinen i handen när mamma kommer upp rusandes o in i rummet=)
O när du försöker baka i smyg till mig men misslyckas totalt o häller i kaffepulver istället för kalltkaffe=) fy tusan vad du är underbar!
Gud vad jag älskar dig

Hoppas det kommer vara vi väääldigt länge till för då kan vi ju skaffa hamster ihop=)


bajdewej: andra avenyn-Andreas dog ju för fan:O så sorgligt


image296

Kommentarer
Postat av: johanna

å så fin kärlekshistoria! så himla modern, med msn o datasalar haha.

2008-05-12 @ 20:12:00
Postat av: Sara

Haha jag minns verkligen hur vi satt där i ditt rum o du hade skrivit den där menigen, jag har nog aldrig sett dig så nervös när det kommer till grabbar :) Vilken tur att jag peppade loss då!
Ni är så söta tillsammans och jag blir så glad över att du har nån som gör dig så lycklig! Jag är så glad för det att jag verkligen skulle börja stortjuta om ni gjorde slut. Haha det har jag ju redan gjort en gång, när ni låtsades att ni gjorde slut! Ni är så fina ihop :)

Postat av: Joline

så himla fint. kärlek är fint!

2008-05-13 @ 15:54:19
URL: http://inajoline.blogg.se
Postat av: Sara

Sandra! kan inte vi se på Casper nån dag? :)

2008-05-13 @ 23:57:18
URL: http://saraelenor.blogg.se
Postat av: Anna

Jag vill oxå se casper :)

2008-05-14 @ 12:49:55
URL: http://hoounly.blogg.se
Postat av: Jonna

Jag vet att jag snart ska ha mens, men jag fick faktiskt några tårar i ögonen när jag läste ditt inlägg. hahah, DET är nördigt!

2008-05-14 @ 16:29:36
URL: http://jonnap.blogg.se/
Postat av: sandra

ahah:D vi har en Casper kväll nån gång då:D
ahah Madonna det va lite overdrivet:D asså mens gör så man blir typ psyko, när jag va på jobbet för ett tag sen så satt jag o tjöt över en ameliatidning som det stog om en kille som inte hade några spermier. sorgligt.

2008-05-14 @ 17:16:07
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback