Barn

Barn överallt, jag vill mysa med en bebis. Jag tänker på dom hela tiden o hoppas veeeerkligen att Annie kan fixa till ett litet barn nån gång.

Idag har jag vart med mamma o ätit glass på smulltronsstället o sen lunchat med min älskare, nu sitter han hemma o pluggar loss kraken, tkr synd om honom så han ska få en överraskning när han är klar med lite skit, men det måste ju va fint väder så hoppas det är varmt om några dagar:) haa nu är du allt nyfiken va:)??
Det blir bra.

För tillfället har jag inte så mkt jobb o det är underbart=) så skönt att vara ledig en längre tid liksom o på fredag äre röjjasöndersarashus-fest på gång o sååååårå:)
Tänk va gott det är med blåbär, allt med blåbär är ju gott liksom. jag vill bli en fru som lagar blåbärspaj till min man när han kommer hem från jobbet=) det är jag sugen på!

 haha varje gång jag tänker på Annap så blir jag så glad:D ahah hon är så rolig som singel ahha så sökande liksom, Sara o jag gick o små fnissa på den lilla promenaden igår när vi tänkte på dig:D

Idag ska vi vina hos mallan dårå:) det blir trevligt

Asså kaffe va, vilken jävla grej=)

image290
Angelica ta o kläm fram en liten skallig Johan jr då =)

image291
En kväll på otten med rätta looken gören lite matt faktiskt.

image292
hahah så gammal:D  Jag ser ut som en fjortis med allt klåtter

Jag fattar inte varför aldrig bara stavas med ett l när alltid stavas med 2 :/ så onödigt.
image293
Kul:)

image294

image295
MIn pojkvän:) det känns så bra att säga det hihi <3<3<3<3<3<3

herrå nu drar ja o vinar

Kommentarer
Postat av: jess

min lilla snorkråkeunge.
du borde komma hit och kela med mina små hjärtan. NOT. komsi :D
saknar dig med baby, massa !
detsaaammmaa
puss

Postat av: Peliqa

hahaha ska ja klämma fram en skallig bebis???
Skulle inte tro de. den ska ha hååååååår

2008-05-08 @ 07:10:03
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: Anna

hahaha vad gick ni och småfnissa om mig? ;D

2008-05-11 @ 18:53:55
URL: http://hoounly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback