Hej jag heter sandra och jag är tjock

Joosåatte nu äre slutt på det schlappa livet. Om en och en halv månad ska jag med på Christoffers bal och för några dagar sen tänkte jag testa min balklänning osårå. Vi va tre stycken som försökte hjälpa till att dra upp den förbannade dragkedjan o de va inte lätt kan jag säga, när den väl va uppe så satt den så tajt att jag inte kunde sätta mig ner. Nu är jag ute o springer eller powerwalkar varje dag och har slutat med pasta potatis o ris o sånt där skit o bara äter nyttigt=) det är lite kul faktiskt
Hoppas verkligen att jag hinner gå ner lite tills den stora dagen är här.

Idag har jag tagit farväl av min vän Stalin som ska flytta, vi gick en promenad o köpte glass men jag måste säga att jag är djupt besviken på hallvars, inte en fjuttig liten sorbét kula hade dom så så vi fick gå o äta samtidigt för att det skulle jämna ut sig=)
Efter det va morsan o jag ute o sprang i det fina vädret o så har jag rensat o sorterat i min byrålåda. en bra dag har
det varit

image284

image286
Den berömda "Victoriapoosen"

image287
Det är fan den enda bild jag har på Stalin o mig:O eller mest mig dårå

image289
Älskot o jag:)

På lördag blire röjj har jag hörT...=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah älskar victoriaposen! Den måste vi göra oftare! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback