Onsdag

Jag har städat loss idag. Sen ringde Peliqa o f¨åga om vi inte skulle ta o åka lite bil till linköping o köpa lite o såårå. Kul tänkte jag, jag kännde redan då att jag va lite åk-sjuk.
Vi såg två gubbar som peta i näsan när de körde bil, också kul. Det finns också många fula o konstiga människor i link, och väldigt snygga butikjobbarkillar=) en tex som hette Danne o ser ut så här...
image202

Egentligen vare en annan kille jag ville fota men jag våga inte riktigt så vi gick in i dne här affärn för att kunna smygfota den andra snygga killen, o då bah kommer han fram ger mig lite tips på hur jag ska göra för att få en bild på honom men jag kännde att det räckte med en på Danne ist=)

Jag har känt mig åk-sjuk hela dagen idag:S liksom innan jag ens hade börjar åka bil:O skumt

Nu måste jag kanske försöka somna så jag orkar upp klockan 5 imorn till jobbet:( jobbit att jobba på jobbet när det är jobbit.


Undrar vfr hamstrar lever ett så kort liv..?

image203

Kommentarer
Postat av: Honeydew

haha den där killen är så grym.. måste vara världens mest sociala :P

Postat av: fiafia

gå till alla carlings i linköping, alla är fan lika sociala (killarna). och bäst är kalle på trädgårdstorget..

2007-10-19 @ 00:46:36
Postat av: Peliqa

aaaah jobbit men älskar jeansen..

Länge leve Danne...

Ses om en halvis sizz

2007-10-23 @ 12:54:53
URL: http://www.angeliqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback