Steffis du är för söt

 Som ni såg i negerbolls-inlägget så berättade jag hur gullit det var av Christoffer att baka negerbollarna till mig, nämnde även den rikliga smaken av kaffe vill jag tillägga. När jag sa att han "försökte baka" bollarna till mig så hade jag verkligen rätt.
Lilla söta Christoffer  läser i receptet där det står 2 msk kaffe o är då så dum att han häller i kaffe-pullvret i degen . Han fatta inte riktigt att man ska koka kaffet o hälla i de två matskeder eller hur mkt det nu är i degen:D
Mamma Barbro kom på honom när hon upptäckte att han inte kokat nått kaffe o ändå redan hällt i kaffet. Jag kännde det också på mig att han skulle mkt väl lika gärna ha pillat i kaffepulvret i negerbollarna eftersom det va ganska kaffit, jag frågar men eftersom jag skratta så dant när jag ja frågan så förnekade han det först :)

Så sjukt gullugt när killar försöker göra tjejiga saker o sen misslyckas:D  Asså hur fan kunde du tänka så fel Christoffer? kaffe liksom? ahah  Du är så söt:D

image205

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahahahhahahahhh :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback