Siarasass!

Igår tog Satarra körkort!

På jobbet:
Jag står vid datorn o curlar lite mer arken osårå, då plötsligt jag känner en underlig känsla i kroppen. Jag går in i kuren och tar upp mobilen lite checkt för att se vad klockan är. Nej det va inte därföt jag titta på den, jag ville bara så hemskt gärna att någon skicka ett sms till mig, OCH till min stora förvåning så hade jag tro dte eller ej faktiskt fått ett litet selimess av ingen mindre än självasta Satarra-Siarassas-Saro-Sarrabarra-Sara Rickhammar.
Hon skrev att körkortets tid är inne o att det snart vallkas rackarbil-åkning på vägarna. Jättekul.
Jag blev verkligen rörd av körkortsheten att mina ögon fylldes av tårar. Sara har tagit körkort.

Det är så konstigt att varje gång det händer något lite sådär speciellt som har med Sara att göra så börjar jag nästan att gråta. OM det hade vart med någon annan jag också känner bra så hade jag inte alls blivit lika rörd, det är ju Sara liksom<3

Men fy tusan vad kul det kommer att bli att se Sara köra bil:D ahha hon passar ju inte bakom ratten:D
Igår satt Sara o jag o fantisera om hur kul det skulle vara när Sara ska hämta mig o så ser jag sara sitta bakom ratten o bah köra mot mig o hur vi asgarvar när vi får ögonkontakt. Nae det är verkligen sjukt kul.

Grattis  i efterskott älskling på körkortsdagen=)

image207

Sara i hennes   volvorackarbil


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi tack så mycket pullan :D HAHAHA vilken otroligt vacker bild :) Jag längtar tills vi ser varann utanför ditt hus lilla
älsko, det ska bli kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback