Musslor

Hej hej!
Idag är jag oduschad o väldigt lite mer än normal-glad trots att det är fredag o jag måste jobba till klockan 10 ikväll.
Jag kanske ska ut ändå om mina kära vänner ska dte efter Mankan dårå..?.. (Ändå, hur fan stavas det? äre ändå med ä eller endå e, eller vet jag att det är med ä bara att jag blandar ihop det med ändå/enda.) Det ser ju lika fult ut med båda ä som e :S.

 Sara o jag brukar ju komma in i olika perioder i våra liv, eller kanske olika faser skulle man kunna kallat. Alltså att när vi tittar på människor så ser vi likheter mer olika djur. tex de mest vanliga faserna är ju dinosaurio-perioden och så har vi den allra vanligaste nämligen gräshoppe-perioden, vi har ju också den ruskit roliga bigheads-perioden:D ahha jag längtar tills den kommer igen för det va så länge sen jag hade den faktiskt.
Vi ser verkligen hur personerna ser ut som jah tex en gräshoppa i ansiktet, sjukt kul. Det konstiga är att vi har nästan alltid dessa perioder samtidigt o det är alltid samma period också:S
Senast var när vi var på 50-årsmiddag o fördelsedagskvinnans pappa var slående lik en gräshoppa, både sara o jag var överrens.

Jag vet inte vad det är med mig, om jag kanske har kommit in i en helt ny period eller så har jag bara fått musslor av nån konstig anledning på hjärnan.
Jag kan iaf inte sluta tänka på musslor... Jag hatar musslor, de är äckliga o jag skulle aldrig vilja ta i nån eller äta nån.
Men iaf  så ser jag framför mig att det skulle ligga en ensam liten mussla på massa olika ställen, där det inte alls borde ligga någon. O så tänker jag hur folket skulle reagera när de får syn på den. Så oväntat liksom o så sjukt kul. Jag går o skrattar för mig själv när jag tänker på om jag skulle se en mussla ligga på asfalten utanför jobbet precis tex. eller på stan eller nått. jätte kul.

Nu måste jag åka till jobbet=).. hejdå musslor i din garderob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback