Did you give the world some love today baby?

Det känns som om jag inte betyder lika mkt nu för tiden än vad jag gjorde förr. Jag gör inget viktigt, i skolan umgicks man ju med varandra varje dag, man va sig själv liksom hela tiden. Nu är jag bara mig ibland. Sorligt för jag vill va mig hela tiden faktiskt. Jag vill verkligen inte bli vuxen, det är det hemskaste som finns.
Vuxeriet tar min migighet ifrån mig lite grann...på jobbet tex kan jag ju inte va mig när man måste jobba o tänka o efter jobbet när man är ensam så är jag heller inte mig så värst mkt, för då äre ju bara jag, o en ensam sandra är ingen sandra...


Det där skrev jag igår när jag satt i min ensamhet o tänkte tycka synd om mig själv för att jag är den enda i heeeeeela världen(känns det som) som måste jobba ist för att gå i skolan o ha kul. Jag hann inte skriva hur synd det är om mig för det dök upp en liten solstråle som hindra mig=)
Innan jag hann inse hur sogsen min kväll skulle ha blitt prata jag med självaste solen i mitt liv. Han hade massa pluggeri att göra så vi skulle ses någon annan dag, Jag som var otäckt sugen på negerbollar men på tok för slut för att orka baka det kom med det briljanta förslaget att han skulle baka det till mig o åka hem hit o överraska mig (jag är faktiskt ärlig när jag säger att det var ett skämt). Han tyckte inte att det var en bra ide efersom han hade det ganska pluggit. Men så när jag sitter o skriver så kommer en liten plutt in genom dörren med något bakom ryggen. Negerbollar!!  Han har försökt baka bollar helt själv till mig=) jag blev så rörd, så söta negerbollarna va, man såg verkligen att dte va en kille som rullat dom:D men goda var dom=) lite mkt kaffesmak för den som inte gillar kaffe men eftersom jag likar kaffe very mkt var det perfikt.
JAG ÄLSKAR ÖVERRASKNINGAR=)

En underbar måndagskväll för min del, fick mina bollar plus världens goaste pojkvän att pussas med. Får pirr i hela kroppen när jag tänker på dig christoffer=)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gullit :)
Haha kom o tänka på när vi gjorde två bamsechokladbollar, det var härligt :D

Postat av: johanna

gud vad gullig han är! jag blir helt tårögd här haha !

jag tycker också det är så tråkigt att hela ens liv ska gå ut på att jobba nuförtiden. alla vi tjejer borde skita i det och dra någonstans och i alla fall jobba ihop och ha kul tycker jag :)

2007-11-10 @ 16:39:07
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback