Världens underbaraste känsla...

...och den är min=)
Jag kan verkligen inte sluta tänka på Christoffer=) han är så föör bra för mig, så fort jag börjar tänka lite på honom så blir jag så glad och längtar tills jag får va med han igen eller se han i skolan igen eller få en puss igen=)

När man är lite nere o försöker va lite nere också så är det assvårt för man kan ju inte låta bli att va lycklig när man har Steffis som poooojkvän=)

Jag borde nog börja va mer snäll o lite mer bra o såå=) oooo så måste jag sluta med att få mina fjolliga tjejfasons-stunder, som kommer iband o som är så jävla tjejit, jag som själv hatar sånna tjejer som är för tjejiga mot killar=) Vid absoluta nödsituatoner måste ju mitt fjolliga tjejfasons-försvar komma till undsättning förstås dårå;)

Jag älskar dig väldigt mycket<3 o jag har aldrig vart så här kär i hela mitt liv som jag är i dig(de har faktist även sara lagt märke till=))

glaadgladgladgladgladgladgladärjag=)

image99
ahha kim känns lite som det femte hjulet av nån anledning här;)

Kommentarer
Postat av: Anton

HAHAHAHAHAHA, lite sjuk bild;D

2007-05-13 @ 15:09:49
Postat av: Anonym

asså va fan gör kim där?

2007-05-14 @ 11:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback