Sprejt o må bra

Jag vill bli full o må bra jag vill supa o må bra vill spy vill supa igen bli äcklig o må bra o bli förfull jag vill inte komma ihåg vad som hänt o må bra jag vill bli så full att jag ramlar o slår mig få blåmärken kanske ett litet skrapsår från när jag ramlat ner från trappen o må bra jag vill spy jag vill bli sur för ja är för full jag vill bli full o må bra o så vill ja decka o vakna o må bajs o spy o vara hängig o bakis heela dagen o inte kunna göra något alls förutom att äta godis o bara ligga o få utskällningar av mamma för jag legat i mitt rum hela dagen o så vill jag inte må obra mer.


Kommentarer
Postat av: Jonna

häng med ut ikvälllllllll! :)

Postat av: Anonym

med lite gitarrkomp blir det där nästa års shlager vinnare

2007-05-12 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback