O sårå...

Efter att jag svept två kopp kaffe med mamma o pratat student så fick jag pirr i magen känsla=) jag blev lycklig o kände för att röra på mig, så jag började snurra runt i mitt rum så jag skulel bli yr=) för det tycker jag är kul. MEEN så gick det överstyr som det ofta går när jag ska göra nått kul..så när jag snurrat asförmkt klart så hinner ja bara ta ett steg o så lutar ja rakt in i garberobsdörren som står öppen och får handtaget raaak på min höger tutte:/
Jag fattar inte varför jag alltid slår mig enbart på högern men never ever på vänstern:/  iaf så gör det fortfarande ont och så kunde det ha gått illa för min balklänning som också föll till marken när jag drog tag i´n i fallet.

Tur att ingen va med för det är fan pinsamt att ramla, det av tillomed pinsamt nu när jag va själv, när man inser hur fult det måste ha sett ut.

NU sitter jag o dricker en till kopp o tänker på vad jag ska önsak mig av mamma o studentpresent=)
Först va jag inne på en jätte fin silver klocka med rött i men nu tänker jag på om det finns kvar förstås, halsbandet som hör till mina svarta örhängen jag fick av morfar:) 

O så ringen vill jag ha också:) den är såååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin<3
Men jag har en känsla av att det inte finns kvar:/

Vad vill jag önska mig? klocka eller ring, halsband?    Svar: Allt:)


Kommentarer
Postat av: Sara

hsahaahhah jag ser framförmig när du ramlar :D
Det skulle vara typiskt dig att ha sönder balklänningn också :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback