Mamma Sandra:)

Idag har jag var en mamma:) Jag har vart på mitt arbete(skolan) länge o jobbat hårt sen dirr när jag kommer hem har jag storstädet huset hysteriskt, o sen lagat taco till min nuvarande familj,Truls, jacke o jag. efter det fick jag också plocka undan allting efter maten o det var jobbit att diska ocksåå eller jag diska ju bara stekapannan men de räckte!!
Imorgon kommer mamma o pappa hem igen o det ska blii så skönt:) det har vart påfrestande att ta hand om ett barn o två katte en vecka faktiskt, måste säga att truls o jag har kommit överrens otroligt bra, vi har inte bråkat en endaste gång=) förutom när vi skulle cykla ner till mormor o äta igår o jag var tvungen att sitta på hans styre för han  hade ingen pakethållare o varje gång han bromsa så flög ja fram så jag fick svin ont i arslet varje gång o då skällde jag på han:)

Nu snart ska jag plugga, jag har så mkt att välja mellan så jag vet inte vart jag ska börja, kanske ska dra lott:O

Jag har upptäckt att det bor en liten Sandra i min kära bror=) hörde nyss hur han lurat sin vän Jacke att massera honom i en hel kvart o så att dom skulle byta sen efter maten, men när maten var klar vägra Truls massera tillbaka som dom kommit överrens om:D  Det är ju sånt här som gör en tårögd, att det skulle ta så många år innan han lärt sig någon nytta <3



Kommentarer
Postat av: Sara

haha sandra är mästaren på att utnyttja folk. Jag går på det varje gång! :O

Postat av: Carl-Fredrik

Blev lite varm inombords faktiskt nar jag laste din kommentar. Det ar lite vemodigt att vara inne och lasa era bloggar och tanka pa stunderna vi spenderat ihop, haha, det lat bra tontigt men ni ar ett glatt gang, och du ar bra rolig du ocksa! Akta dig for andar, och kom ihag hemligheten om isbjornarna!

2007-05-07 @ 00:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback