Jag vet inte

Man tänker sjukt mkt på en dag, typ saker man inte ens vet att man tänker men det känns ibland, som idag.
Det märks inte o ingen sere, inte ens jag märker att jag tänker på det, det kommer sen efteråt när man har för mkt tid över till att tänka på det där tänkiga som man inte visste att man tänkt på. Jag har vart glad idag o så ibland kommer man ihåg tänket o så blir man konstig, jag är fan jämt konstig men asså konstig på det dåliga sättet, när ja bli tyst o konstig så har tänket kommit o så försvinner det efter ett tag men som alltid, kommer det tillbaka nån annan gång.
Det skulle av skönare om man våga säga allt man tänkte på, kanske inte allt men det som man vill att folk ska veta men man vill inte sägat själv utan att ni ska fatta ändå.
På fyllan kommer saker ut o glöms bort dagen efter, lite onödigt, men ändra bra för vissa saker kankse inte vissa borde veta.

Bara för att jag är på det konstiga humöret nu som snart går över så kommer jag kanske ångra de här onödiga ja skrivit för ni fattar ju ändå inte va jag menar!! eller ni vet ju inte vad allt handlar om.

Palla deppa, nu ska jag ner o dricka kaffe o bli pigg så jag kan börja plugga jippie o medans jag kaffar ska jag tänka på dig för då blir jag lyckligare igen<3

You make my day<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback