Sorbet<3

Jag älskar hallonsorbet-glass=)

Ganska mysig dag tror ja, trots att jag har pluggat hela dagen känns det som, men jag är glad ändå:) det va nog glassen o solen som gjorde sitt=)

Jag kan stava till: Absolut, noggrann och flexibel men inte till de där ordet som börja på B, kommer inte ihåg det


Idag fick Gunnar ett suddigummie i ögat!! Läk i frid!


Idag tvingade Sara o jag även med oss stackars killen i basketklassen till pizzerian för att betala våran pizza o sedan titta på när vi åt...Tack för maten=) Detta skedde under tjejparfym-tortyr!  Vi spreja sönder honom o tillslut gick han med på att följa med, då kom vaktmästern in o fråga vad det va som stank i hela salen, han sa att det finns folk som är kännsliga för parfymer o sånt så jag förklarade då att vi var tvungna att hota honom för att han skulle ge oss pengar o då förståg han läget dirr och sa att det var självklart att vi skulle spruta ner han:P

Nää om jag skulle gå ner o duscha lite nu o sen fortsätta med pluggeriet innnan min älskling kommer hit=) då ska jag pussa maaaassor på honom=)<3

Jonna är mallig som vanligt, sara gillar rymden o är stark som en karl, jojjan får förövrigt in en köttbulle i näsan o Jeffrina är väl inte bra på nått spec vad ja kan komma på!

Som Jonna alltid brukar säga, det går inte att äta sig ur ett rum, men det går att rymmas i en ä(r)ta
(hennes eget favvo ordspråk)

Tack för mig(som Jeffrina alltid brukar skriva i sin loggbok)

Herrå(som sara alltid brukar hejdåa sig med)

Som jag alltid brukar säga, säg aldrig nej! säg kanske kanske kanske..

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. gillar jag rymden? stark är jag dock :D vann ju över Nicklas.D :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback