Söndagsblogg?

Som ni ser har jag nästan bara bloggat om mina hemska Sorgensdagar/Söndagar. Även min söndag igår va hemsk, o den har även smittat min måndag=(

Känner mig så himla deppig! för tillfället så går verkligen allt skit för mig, skolan, privat, o hemma! jobbit
Eftersom jag är lite överkännslig för allt den är månaden så gjorde det ju inte saken bättre att min Fredrik dog igår kväll:(
När jag såg han ligga på botten o va död så bara kom all min gråtighet ut!!! jag grät nästan i 20 minuter över fredrik och för att jag inte kan fatta att allt har hänt mig den senaste månaden. sjukt misslyckad jag känner mig

Jag får inte ens ha kvar mitt husdjur=(

O att behöva bråka med dig när jag redan mår dåligt gjorde det inte bättre! så jäkla självupptagen

Nu har jag egentligen pedagogiskt ledarskap men skiter i den lektioen idag, orkar inte, har sovit dåligt i natt också:( har haft tvåååå mardrömmar:O

nästa inlägg ska jag inte deppa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback