Måndag, det måste firas!

Sara och jag brukar ofta fira saker som inte firas så ofta. Vi tycker att det firas alldeles för lite i detta nu, de kan va precis vad som helts man kan fira liksom:) vi brukar fira ... jaa t.ex att det är måndag idag kanske, för just denna idagiga måndag kommer ju ytterst sällan plus att måndagen bara kommer en gång i veckan, det måste ju nästan firas.
Man kan ju fira att det är fredag igen snart också eller att man har tur som bor så nära skolan så man slipper åka spårvagn=)

Det känns alltid så bra när vi firar, ¨då får man äta goda saker utan att få dåligt samvete, för vi firar ju liksom o när man firar ska man ju fira ordentligt o inte med nån jäklans havretårta(Jonnafjollerier), inte för att jag vet om någon nånsin har gjort nått så äckligt som att baka en havretårta(men typiskt jonna att hitta på ett eget fjollrecept)

Som sagt det finns ju alltid nått att fira, idag har jag iaf firat att det är måndag o även utav en speciell anledning som jag ej kan säga men min dag starta iaf med att jag åt en mockaruta till frukost:) o även lite godis, o till efterrätt efter lunchen yttligare lite godis, o så lite till godis på väg till skolan igen när ja vart på stan där jag åt lite godis även där( Vill också tillägga att jag gaaav bort min sista godis från godispåsen till Jeffrina)

När jag kom hem så firades det vidare med att jag hoppa över pluggandet o spela kort med truls o jacke som sedan ledde till krig i mitt rum, dom börja kasta saker på mig o hoppa o förstöra mig bäddning i sängen plus att dom sedan hota med att prutta på mina kuddar så jag slängde ut dom båda.. fyyy, ahah det hota alltid min storebror med när vi va små:P
För guds skull ge min döttrar i framtiden!!


NU är det en timme kvar till fille o freddan ska sätta igång med kvllens höjdpunkt, så frågan är ju den om jag ska fira vidare o kanske fila o måla mina naglar eller om jag sätter stopp för det ett tag så ja kan plugga en liten skvett åtmindstånde...hmm

Ps. Om någon undrar hur jag kan äta så dant så äre för att jag håller på att fira ut ordentligt för nästa vecka måste jag börja motionera o banta så jag kommer i balklänningen som sitter väldigt tight=)

Kommentarer
Postat av: E

hahaha, jag måste med banta inför balen. provade balklänningen satt en aniiingen för tight. det suger. men what to do. vill inte direkt gå till balen med joggingdressen!. ;D

2007-03-19 @ 21:25:07
Postat av: Sara

Att fira saker gör en människa lycklig.

Postat av: Angeliqa

Då stänger du helt enkelt inte klänningen o låssas att de ska va så *daaaaaaaaaaaaaaaaah*

2007-03-20 @ 13:32:15
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: jefferrina

godisen värmde i hjärtat!!

2007-03-23 @ 12:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback