godmorgon

Fredag=Bradag

Jag vakna imorse av att jah hör ett duns i trappan o så att mamma tjuter(underbar veckning), det va Ove som föll ner från räcket utanför mitt rum o så rakt ner med huvet före i trappen. Han vart hel skum, titta i kors o skaka på huvet kraken, så nu har mamma sprungit o sörvat Ove hela moronen för att se så han inte har fått en hjärnblödning, för han betedde sig precis så som människor gör när dom fått det. gick o nös hela tideen också
Men jag tror han mår bra nu:P eheh

Idag mår jag toppen:) är på svin bra humör:) de är säkert bara för att jag skippar provet idag:) så skönt, men det får ja göra nästa vecka ist, då jag pluggat mer.

Ikväll ska sara o ja mysa med godmat hos mej o föra själv faktist:) jeffrina kanske ska va med också:)
efter dwet blie palace, de blir soft

NU funderar jag på om jag ska äta mat i skolan eller om ja ska till centa o köpa barnmat ist. hummm, faan ja åt ju det förra veckan, o man ska ju inte ätat för ofta:P för de är ju typ inte alls nyttit för oss större barn:P eeeh
får tänka på saken, nu ska ja fixa mig iaf:)
hej

Kommentarer
Postat av: Joline

haha centa?

Postat av: Anonym

centa = enebycentrum :)

2007-03-19 @ 08:44:59
Postat av: sandi

Bästa centa:P

2007-03-19 @ 17:22:31
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback