En mkt bra start på dagen!

Jag har bryggt 5 koppar kaffe denna morgon:) fast bara hunnit dricka två. Jag känner mig på topp idag faktist
Har även ätit frukost för en gångsskull:) muuuuuusli också, med russin i:O jag gillar inte russin men jag äter dom ändå

Fin väder äre också, det måste firas med en glass på rasten sen tycker jag:)

Jag har försökt att börja mitt nya liv i 5 dagar nu utan resultat, så jag tänkte att ja börjar det efter påsk ist.

nu ska jag klä på min nakna kropp o fortsätta va lycklig:) trots att det är måndag!!!

o så kan jag inte sluuuuta tänk på Christoffer=), han tänker jag på hela tiden, det är iofs bra för jag blir ju glad av det o det är ju kul när man får pirr i magen=)  fast igår så kunde jag inte plugga så bra som jag hade velat för jag tänkte på o längta för mkt  efter honom. Jag ljög lite grann o sa att hans opluggighet hade smittat av sig på mig men det va ju bara att jag va lite för kär i gårkväll=) hoppas han inte hinner läsat innan jag har fått mina 8-förlåt-att-jag-smitta-dig-pussar  som han nu är skyldig mig=)

nu ska jag dricka en koppkaffe till:)

heerrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback