dagens hiss!

...Kaffet
Jag har inte druckit kaffe på kanske två veckor och på de tvåiga veckorna har mitt pluggeri verkligen inte fungerat ett skvatt. MEEEN så idag så råka jag svepa en kaffelikopp o vart pigg soom en lärka o startta pluggeriet faast jag inte va absolut tvungen att göra det just idag:S
Det måste ju betyda kom jag fram till för en stund sen att det är kaffe i mig som pluggar...inte jag, därför måste jag ta tag i kafferiet mkt oftare igen

därför vill jag nu hissa..KAFFET! hiss hiss

 +  
 = 
Kaffeintag......................................Sandi......................Pluggeri

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså seriöst, jag älskar ditt hår & färgen :) Är du blond under allt? :P haha..

2007-03-23 @ 13:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback