pigred

Imorse vakna jag tidigt för familjen åkte till danmark så de ville säga hejdå o såråå, o erftersom det va överflöd med sol så tänkte jag att det skulle passa alldeles utmärkt med att ligga hela förmiddagen inna jag börja jobbet o sola mig. Jag har inte solat på förlänge så nu är det fan brännans tid att komma. MEEEEEN dum som jag är så smetar jag in mig i olivolia i nyllet, Sanna sa att man blir brunare med matolia o jag tänkte att oliv o mat är ju typ samam sak, men iaf så funka olivoljan mkt bra eller asförbra för jag har bränt mig loss, är grisröd i nyllet:O

Det är så tråkit att va själv:( eller mest otäckt, på jobbet förut så läste jag om ett riktigt spökslott o massa skit o så vare värsta spännande o så när jag skullle fortsätta läsa på andra sidan så bah va den sidan borta:O  kanskla ganska bra för annars skulle jag inte kunna somna i kväll, o jag måste verkligen sova snart för jag ska upp vid 5 imorn o sen slutar jkag inte förens vid 6:( jobbit  Men då jag jag leka för efetr det ska jag va uppe länge för på måndag ska jag jobba natt för första gången i mitt liv:)  lite kul o lite nervöst för jag är en dyng onattmänniska, jag kommer dö av trötthet:S

Iadg har jag börjat gilla Gudrun också:) hon va inte så hemsk som hopn va första dagen=)  vi har pratat katter o att vi var väldigt svettiga o att hon ska börja banta på heltid nu när hon snart blir pensionär.
Jag tor jag va lite rädd förna för att hon va så sjukt lik farmen-christina:S uuuh

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorn,, fy vad jag saknar mitt vanliga liv:P  jag vill va arbetslöööööös!!!!!(lätt överdrift)

Saknar dig också!!=( <3 MYYYCKET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback