guldsvinet

Efter jobbet igår stressade jag mig iordning för att trilla ner till JOjjan o öla, trevligt. fick svepa de öl jag hade med mig o vipps var jag ikapp brudarna.
Sara o jag  gick nog mest runt igår bara, ganska lite dans vart det men sickt kul hade vi iaf:D vi skratta loss o flirta loss med karlarna som sålde vildsvinskebab på altenen. Vi båda kännde ju dirr att de var guldsvinet de tillagat.
vi skojjar lite med dom o säger att de där små fjutt kebaberna blir vi ju inte mätta på o då säger en av dom bah - hörreni våra kebaber blir ni nog mätta av. o så log dom stolt o hånande medans de såg på varandra, saro o jag skratta ju loss av all töntighets utstålning somde skickade mot oss.KUL ahha vi lämnade inte så lite som ett fjutt stycke vildsvin kvar efter oss men mätta blev vi iaf:D

Väldigt skönt att komma ut o festa lite i allt jobb just nu:)  imorn blire 12-timmarspass o jkag ska upp 6:O . Fats det har ju iofs vartdyng soft eftersom min maskin är paj:) hoho så idag har jag haft vattenkrig med annie:) läste fyra skvaller tidningar, ätit väldigt mkt, ätit upp en bulle som jag fick av en kille:) hälsat på olika människor, suttit och pratat, vart o hjälpt Linda(?) på labbet med lite saker:)  haft armbrytningstävling o så nästan blivit övergiven nere i gångarna stående i bara byxor och BH efter att ha gjort lite fel när jag skulle byte ut en blöt tröja, Annie jag skulle mördat dig om du stuckit ifrån mig:D
Jag har blivit utskrattat typ tusen gånger idag också o det är annies förtjänst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sitta o säga massa saker. jag råka berätta ett av mina tänk för annie kevin o henke o dom börja mobba mig för filosofen efter dte.

En soft dag ända, nu måste jag sova så jag kan orka ha soft imorn med:)

Saknar sönder mig också:( längtar såå himla mkt tills du kommer hem:( älskar dig snygging<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sandra, jag ska också börja spela fotboll nu ;D 6 augusti kommer jag till träningen;P hihi

Postat av: Sara

Haha bästa vildsvinskockarna :D

2007-07-30 @ 14:21:20
URL: http://saraelenor.blogg.se
Postat av: Angeliqa

värsta ala sandra mohahhaha
puckounge
älskar dig bhmonster

2007-07-31 @ 20:33:10
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: Jonna

Imorgon är det feeeeeeeessssstttttt! Glöm inte bort det i all jobb-yra! ;)

2007-08-02 @ 17:19:47
URL: http://jonnap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback