22.41

typ allt spelar roll, varje liten plutt tanke. det är så himla många tankar i mitt huve jämt, så onödiga som inte ens har med mig att göra liksom. ibland tänker jag andras tankar som jag tror dom borde tänka, jag kan gråta åt nån annan som jag inte ens har sett eller träffat. det är typ som att se en film när jag tänker ibland.

Det är ganska konstigt att jag är så nöjd med mig själv, jag älskar mig:D ahah fast det finns så sjukt många konstiga fel :)  eller jag skulle ju själv tycka att jag är jobbig att vara med om jag fick va med en till som va mig liksom. vi skulle bli sjukt osams o säkert börja slåss o slå ihjäl varandra :P så otäckt att bråka mid mig själv kom jag på nu:O för jag vet ju att jag är dödsrädd för spindlar o då skulle jag lätt kasta en spindel på mig när jag sover bara för att va dum om vi nu va så pass osams, men tänk då när jag ska hämnas på mig o kastar tillbaka en spindel på mig eftersom jag vet att jag också är rädd för dom. vi skulle ju kunna skrämma ihjäl varandra ju:S psykos
 ahah så fult om de fanns en till sandra:D ahah jag skulle skämmas över henne då, när hon håller på. va konstigt men när jag tänker på en till sandra så är hon en elak sandra ju:O jag är ju inte elak ?? kanske i vissa lägen dårå men det är ju bara när någon förtjänat det. nää det räcker alldeles utmärkt med en mig skulle bli så överdoserat med två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback