veckans mardröm

Jag vakna halv 6 idag av att ja försökte gråta :S!!  En sån heemsk mardröm:S

Mamma hade sytt upp min balklänning, och den blev klar samma dag som balen var. jag sätter på mig den och den är ROSA !!!!!!!!!!!!!!!  så sjukt rosa den var, jag får panik och börjar gråta o så helt plötsligt upptäcker jag att mitt hår också var rosa:S  O jag som veerkligen hatar rosa , ja springer omkring o tjuter o tänker ibland tanken att ja ska skita i balen eftersom ja va så jävla rosa, men mamma tvingar mej at gå, innan ja ska åka iväg så kommer vi på att jag inte har köpt några balskor:O så mamma tar fram ett par så fula skor att jag börjar gråta igen, dom var turkosa o så hade dom en gigantist rosett längst fram o så va de ett hål framme vid tåna, så sjukt omatchande till min rosa klänning!!!  jag gråter o gråter o precis när ja ska kliva ur bilen o visa upp mej inför alla andar balare så vaknar jag,,, puuuh en sån hemskt mardröm:(

När ja vakna tidigt på morgonen så fatta ja inte riktig att ja hade vaknat så ja försökte gråta eftersom ja fortfarande trodde att ja grät men så kunde ja inte , o då fattar ja att ja va vaken , vilken jävla lättnad=)

Min (riktiga)balklänning ska va så låååångt från rosa så den bara kan bli:) den ska va svaaart=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback