vad håller jag på med?

Kan det vara så att jag håller på att förvandlas till en BLOGGFANTAST ?? eller en Bloggis ??  eller en bloggnörd??   Det är nu andra gången jag gör en sån här lista:O  en sådan lista som alla bloggisar alltid har på sina bloggar:O

Jag hoppas att jag gör ännu en lista(som jag tog från "sarassuperseriösasida"ännu en gång) p.g.a rastlösheten och inte att jag håller på att just förvandlas till en riktig bloggare:O uuuuh :P
Sjukt onödigt iaf, men måste erkänna att det är liiite kul iaf(annars skulle jag ju inte göran)

Har du ätit fisk idag? nej, men jag har luktat på fiksmat=)

Är din hobby att läsa bildtidningar? Nej, men pappa Lars gillart.

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"? jaa nu när jag tänker efter såå:O:P

Har du hål i öronen? Jaaaaa

Drack du monsterläsk när det var poppis? Bästa läsken:D klart jag gjort

Har du någonsin köpt en griskulting?  nej, men jag äter gärna små goda grisar.

Gillar du att utnyttja folk? Jaa, det gör jag faktiskt, Mallan är bästa raport-skrivarn;)

Ser du ofta på TV? jaa gansak såå, eller den står alltid på även om jag sitter vid datan.

Är din mor mer än 19 år äldre än dig? yes

Leker du fortfarande med Barbie? haha nix, Sara o jag sluta ju som sagt i 6:an :P

Har någon varit otrogen mot dig? neej, inte vad jag vet iaf.

Drömmer du om att bli fotbollsproffs? nej verkligen inte, orka springa.

Har du åkt snowboard nån gång? nix.

Borde du göra något vettigt nu? nej det borde jag inte.

Har du jobbat på en kondomfabrik? ahha nej.

Har du haft sex med fler än fem personer? Det vore en lögn om jag sa nej:O

Har du lekt "Batman" det senaste året? nope.

Har du hånglat med fler än fem personer? joo

Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor? nix:( men jag har en burk svarta bönor som jag fick av grabbarna när jag fyller år:D

Gillar du äppelmos? I'm löving it

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det? lätt:D

Har du hånglat med någon kändis? NÄÄ, men min kära kusin har o det räcker:O

Har du varit otrogen? :O uusch:(  mm de kan man väl säga? var dock för läänge sen o de va inget seriöst ändå:O

Vad föredrar du, att äta eller att spela squash? Äta är ju kul.

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför? nej det tror jag inte

Vad har du för färg på dina tapeter? gula=)
Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? JOO=)


Kommentarer
Postat av: Honeydew

haha ja snor

Postat av: Honeydew

mahaha aa tillsammans me skinkaaa ;D

2007-01-11 @ 20:25:02
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: Sara

haha snart är du med fast i bloggträsket :P hahah vadå "superseriösasida"?

2007-01-11 @ 22:19:11
URL: http://saraelenor.blogg.se
Postat av: jessica

din lilla filur unge :) saaaknar dig med din lilla korv... vi får ta och ses någon dag och snart är det inte långt kvar tills jag får gå ut på krogen och sedan köra runt dig med caren ;) muhahahahah call me babe!

2007-01-11 @ 22:41:07
URL: http://jessieittparskor.blogg.se
Postat av: Jonna

"och jag har ätit kattmat!"

2007-01-13 @ 16:04:46
URL: http://jonnap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback