snusk

Idag har jag mått jätte bra heeela dagen=)
Det är livsfarligt att sätta veckans längsta(3 timmar) lektion på en fredag eftermiddag!! Johanna o jag hamna i nån slags snusk-trans :S under dessa 3 timmar så hann vi svara på två frågor av typ 40 o ist prata och rita SNUSK!!  Vi ritade snoppar o tuttar o kvinnor som föder tvillingar, vi ritade även bajs och kakor som johan bjöd jeffer o mej på hos honom i går=) vi ritade även en o annan liten pulla:P
vi pratade om mkt snuskiga saker som jag inte tänker gå in på:P, men vi skrattade o hade snuskit kul den lektionen iaf:)

Vill även tillägga ett litet gtattis till jojjan som vann kiss-tävlingen, asså den som blev klar på toan först:P=) ...grattis!!

Nu är jag snygg o fest-laddad=) puss

Kommentarer
Postat av: joline

ofta man har en lektion på 3 jävla timmar :s fan vilken taskig lärare .. eller snarare, fan vilken taskig schemaläggarpatrik :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback