snällis-dag

Jag är så lycklig=) ja är på superduper bra humör just nu=) de känns ungefär som om jag har druckit 8 koppar kaffe:O på raken:P
jag vet inte om det är för nya rummet eller om de kanske är nått annat(A) de är både och tror jag:)
hoppas att jag vaknar med samma humör:D  för jag har bestämt at jag ska ha en snällis-dag imorgon=) jag ska nämligen försöka vara hela 2 meter snäll :O jaa, jag vet att det va mycket ,men ja ska försöka iaf=)
sist jag försökte va 2 meter snäll så  lyckades jag inget vidare:(  därför ska jag anstränga mej ruskit ordentligt imorgon=)  jag ska inte va dum eller säga något dumt till någon imorn=) o om nån försöker arga upp mej så ska jag baaara säga snällis-saker tillbaka=) jaaaaapp de ska ja=)

nu ska jag sova=) godnattkalashatt

Kommentarer
Postat av: Joline

hihi =)

Postat av: Sara

Jasså det var därför du sa till mig på matten att jag var snygg? Hahaha, gullunge :)

2007-01-08 @ 11:57:50
URL: http://saraelenor.blogg.se
Postat av: sandi

hihi jaa ganske det.D meen ja menade det ju:D de rä ju bra att vara lite mer snäll o säga saker oftare än vad man brukar för då gör man ju folk glada:)

2007-01-08 @ 21:06:59
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback