reklam!

Idag var vi och filmade in reklamen för de kommunala skolorna=)  det va kul, alla hade med sig saker som symboliserade just deras linje, meen jag visste inte att man skulle göra så :O , så ja kliver in i det mkt vita rummet där man skulle filmas en och en, dom säger att jag bara ska vara naturlig:P och jag kan verkligen inte stå o va seriös o så givetvis börjar jag skratta som vanligt, och när jag väl har börjat går det inte att sluta!!!!!!
Killarna som filma vart überlyckliga och ville att jag skulle fortsätta skratta och föreslår att dra ett "roligt" skämt för att få mig att fortsätta men jag sa att det behövs nog inte eftersom jag redan då skratta rätt rejält :P

Men kul att jag ska va med på TV4s reklam o bara stå o skrattar:S hoppas att jag bara blir med i en putteliten snutt eller inte alls=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag filma också idag för den reklamen:p fy fan va man börja skratta, blir ju riktigt pinsamt när de kommer på tv sen :P speciellt när de kommer visas till mars..

2007-01-17 @ 16:17:54
Postat av: Joline

hahahahha :D

Postat av: sandi

den kommer ju nu imorn:O måste ju visas innan 9:orna måste välja skola o linje!=) hihikuljul

2007-01-21 @ 14:23:21
URL: http://Intemindag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback