Kalle blir klippen

HAHA Sara ska raka kalle på fyllan, o innan hon tänkte raka så ska hon först klippa lite :S ahah o så klipper hon i armhållan:D ahah i huden:D ahahhah ofta hon lyckas göra samma misstag två gånger:P ahah så när jag kommer in i badrummet så har Kalle två klipphål under armen o blodet rinner:D:P ahah
Kalle hade då druckit en hel tequilla så han va lite lagom full o märkte inte riktit vad som hänt=)
136908-41

Sara är en sån som verkligen är bra på typ allt, men det finns 3 saker som Sara verkligen inte kan,
1. Sara är dålig på att bada! (hon typ drunknar, simma kan hon men bada är inte hennes grej:P)
2. Sara suger på att säga fula eller snuskia ord(tex knulla, fitta, kuk)
3. Sara är sjukt bra på att KLIPPA fel! hon klipper alltid i huden:P

Det är nått annat konstit med Sara också, men det är bara jag som känner att det är fel, VARJE gång hon ska klappa i tackt, typ på hockey eller konserter eller nått så mår jag dåligt!!!:S jag kan verkligen inte se Sara klappa i tackt, det är såå himla OOOOOOOOSara:S Så när jag är med så får hon inte klappa händerna för jag tål inte att set!! jag får rysningar i hela kroppen och aa mår dåligt bara:S

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. Du känner verkligen till alla mina brister sandra :P jag kan verkligen inte säga sånadär otäcka ord, jag mår också dåligt av att höra mig säga sånt. Och jag tror att du känner att jag mår dåligt av det, det kanske är däför du inte heller gillar det?

Haha. Varför i hela friden rakade vi Kalles armhåla? :O

Postat av: Anonym

för att den var väldigt hårig kanske?

2007-01-28 @ 16:41:19
Postat av: sandi

njaa, jag tror snarare att vi rakan för att den va väldigt ohårig faktist?:S

2007-01-28 @ 17:01:30
URL: http://Intemindag.blogg.se
Postat av: Elin

haha, saras lillfinger petar ut som vanligt ser jag ;)

2007-01-28 @ 19:25:24
URL: http://exception.blogg.se
Postat av: Sofie

Hahahha skön du är sara ;D

2007-01-29 @ 20:26:04
URL: http://sofiiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback