Detta är bara för mkt för mej!

De här läste jag i aftonbladest bilaga

Ståndet sviktade när jag började med tabletterna!

Jag är en gammal man, snart 70 år, med mycket liten sexerfarenhet. Förra året var jag sjuk och fick depressionsläkemedel. Ståndet försvann nästan, jag hade inte ens morgonstånd. Nu har jag börjat återkomma men det är inte som förr.
Jag onanerade häromdagen för att se hur det gick men jag kunde inte behålla ståndet tills jag blev klar. men några dagar senare på morgonen gick det bra och det blev en underbar utlösning, men det kom nästan ingen sperma. Vad ska jag göra? Jag har alltid haft en liten penis, 6 cm i slak och 15 cm i stånd.
Kan man tillfredställa en kvinna med så liten penis?
Hälsningar från Sune!

uuuuuuschfybläääääääääää.... så otäckt, han är ju lika gamal som en morfar ju:S då ska man väl inte tänka på snusk!!!!?????

 ja vill verkligen inte tänka på att gammla.. nää fy ja lägger ner:t

nu ska ja o tänka på annat  jag ska på bio med Gunnar nicklas o sara=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

It makes me sick!

Postat av: Ida

Det va ta me fan det värsta jag läst på länge! Urk.

2007-01-11 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback