Denna dagen, inte ett liv!

Jag ligger i vardagsrummet på soffan men datan på magen o en fet godisskål brevid, jag mår för illa för att äta frukost så jag kan bara äta godis, men det gör inte så mkt för godis är gott=)

Idag är jag grymt hängig, ont i mina fingrar:S ont i fotterna:(, ganska så ful o så luktar jag bakis, har även ont i mitt knä. Igår när jag kommit hem så är jag på mitt rum o ska sova o så hör jag att telefonen ringer nere i köket så jag tänker att jag måste springa o svara fort innan jag väcker mattias som sover brevid köket, så jag löper ner för trappan o får upp en sån fart att jag inte kan stanna, så jag springer in med knät i väggen framför o sen så svara jag.
Jag har en känsla av att det kan ha hörts mer när jag dundrar ner för trappen o så sen smäller i väggen än själva ringsignalen!


Igår var det ruskit trevligt:) först förkrök hos sufie:)  där vi alla dansa porrdans med sofies diskbänk, sen gick vi till otten:) o jag bråkade inte med en ända:) förutom en jag knuffades ytterst lite med:) (det var han som börja)  Men kvällen var rolig iaf:)

Fredrik var snäll igår också:) när jag stog ute o vänta på sara o jojjan så fick ja värma mina fötter mellan hans ben, fötterna höll faktist på att döö, på rikt!!!
Sen så sa han att han kunnde köra hem mig med taxin han beställt, det var skönt:P jag sa faktist att han kunde få en tjuga av mig:P ahah fick lite dåligt samvete när han skulle betala min hemresa, men när jag va framme o skulle ge tjugan till han så hade jag ingen:P då enbjöd jag att ge honom en tia:P eheh lite fjuttit kanske ja:P men den fick jag faktist behålla :P iofs så är en tjuga också grymt fjuttit men jag hade ju inte så mkt annat:P

Priset för kvällens Klant går till: Sara rickhammar som först tappar nummerlappen som man får från jackamänniskorna i toaletten:P ahah o sedan tappar lappen igen så att nån lapptjuv tar den o hämtar ut hennes jacka med ALLT i o sedan får gå till Mc´D i en stor fliiströja o möta kvällens strul där!
GRATTIS:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, fy vad hemskt det låter :/
Hehe vadå "ett av kvällens strul"? det var ju bara ett strul igår!

Postat av: Honeydew

men naeee.. jävla idioter som tog hennes jacka då ;(

2007-01-27 @ 14:26:54
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback