Vi på stan hela dan

Vi har haft kul=)  Jojjan madonna o annaP o jag gick på stan i linköping idag o myste.
Det är ganska konstigt för vi alla kännde så att bara för att man åkt nån annan stans än vår stan så kan man köpa massa saker som man inte alls har råd med hemma liksom:/ men ja har ju fan inte vart ute o supit sen flera veckor tillbaks så jag har ju lite att ta igen så att säg, så jag tyckte jag va värd det jag köpte ändå.

Jag som tänkte ta massa bilder på vår utflykt glömde faktist det o kom på de sen på tåget hem:) så här kommer tre tågbilder...

image95
jojj Spelar tuff

image96
Jag och mallgrodan tycker det är kul att åka tåg baklänges inte

image97
Jojjan leker.. nää kanske inte ska sägat:P

Kommentarer
Postat av: sofie

Sandra kommer du till mej på fredag nu då? :)Eller blir det fjällen? ;P

Postat av: Anonym

Buhuhu attt jag inte kunde följa med :( får bli en annan gång :D

2007-04-04 @ 19:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback