Onsdag

jag vaknar så jäkla tidigt om dagarna nu för tiden:/ både igår o idag vakna jag vid halv 6 o kännde att jag bara kunde gå upp utan problem liksom, som en liten pensioner. Men idag börjar jag ju inte förens 10 i 10 typ så då skulle det ju nästan bli lite långtråkit att sitta o vänta på skolan.
 
Igår bertta jag storyn om när pappa Lars skulle "avliva" truls kanin mimmie för jojjan o kim o anton, tänkte att jag ska dela mid mig av den även här=) (vill varna alla känsliga djurvänner)

Kaningsysyskonen pelle o sigge blev en dag plötsligt föräldrar till nio små liv, truls som då inte hade fått nån kanin ville förstås också ha en så vi spara en liten bebis åt han. Den lilla bebisen växte till en aggresiv elak opålitlig lömsk kvinna o senare när hon mullat på sig lite börja bossa med wilma(pelle). Hon bet henne o var ruskit dum. Så vi i familjen bestämmde att vi skulle låta mimmie få komma till himlen ist o bo där litegrann. Jag som dagen i ära inte var hemma när vi skulle "åka till veterinären med henne"( jag hata mimmie för hon va ju dum mot min kanin) kommer hem senare på dagen och möts av en ill tjutandes lillebror som skriker att MImmie är dööd, bakom honom sitter resten av familjen lite sorgsna o titttar neråt, jag som förövrigt njöt av att få höra meningen mimmie är död fick splela lite lessen för att smällta in i omgivningen.
När truls är borta berättar mamma att för mig att dom själva hade dödat mimmie!! o ljugit för Truls att hon dog av en sjukdom...Det fina farvälet hos veretinären var inte lika fint som JAG hade hoppast på när det skedde här hemma.
Mamma hade satt ut mimmie på gräsmattan bakom garaget och så var planen att pappa skulle stå henne med en järnspade i huvet så hon somna o dög. Det kunde ju inte vara så svårt liksom men så var det dags och pappa banka till i skallen men inget hände så han gör det igen , hon blir lite yr o skakar på huvet, HON DÖR INTE...mamma skriker av panik o pappa bankar på ännu mer ända tills spaden går sönder, Nu äntligen är hon död och mamma o pappa går in i garaget för lämna spaden o fixa lite. Mamma går nu bakomgaraget igen för att lägga in döda mimmie i buren så att Truls sedan ska kunna hitta henne död av en sjukdom dårår. Meen när mamma kommer runt hörnet så sitter mimmie upp o lever igen, Hon skriker på pappa som då får hämta ett tungt järnspett eller va de heter och då får ihjälna med den.
Dom lägger nu in blodiga o krossade mimmie i buren, o innan Truls ska få upptäcka detta så har puckona redan grävt grav-groppen brevid. smart

Så där jah, det va den lilla historien. nu ska jag fixa mig lite innan skolan börjar:) hejehej

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAHAHAAHAH hade dom grävt gravgropen redan?!?! hahaha så pedagogiska föräldrar!

2007-04-25 @ 12:32:37
Postat av: Sara

Nae, lilla mimmie :( vad rädd hon måste ha vart. Vet mattis om att det var pappa lars som döda henne nu eller? :p

Postat av: sandi

hehe, joo det vet han:D ahha

2007-04-25 @ 17:25:09
URL: http://Intemindag.blogg.se
Postat av: jenny

HAHAHAHAHAHAH, så jävla dramatisk upplevelse..

2007-04-29 @ 00:17:58
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback